DEAD OR SCHOOL
Join Hisako’s fight for survival against the zombie infestation overrunning Tokyo and defend her right to a normal school life in this fast-paced 2.5D adventure. Forced into isolation underground by the zombie apocalypse, Hisako has little understanding of the world above. After hearing stories about schools aboveground, Hisako dons her grandmother's school uniform and takes up arms against the undead horde with one goal in mind: to become a school girl!
Travel across Tokyo visiting iconic locations such as Shinjuku, Asakusa and Roppongi using the subway system and take on gruesome bosses in both close and ranged combat. Upgrade Hisako’s weapons and abilities for even more destructive force and find collectables that reveal the truth behind the zombie apocalypse. Will Hisako be able to find salvation at SCHOOL, or is the world just DEAD? Find out in DEAD OR SCHOOL!