DEAD OR SCHOOL
In dit snelle 2,5D-avontuur trek je ten strijde met Hisako tegen de zombies die Tokio overspoelen om haar recht op een normaal schoolleven te verdedigen. De zombieplaag heeft Hisako gedwongen om ondergronds te gaan en ze weet niet veel over de wereld daarboven. Als ze verhalen hoort over de scholen die ooit bestonden, trekt ze het schooluniform van haar grootmoeder aan en neemt ze de wapens op. Haar doel: een schoolmeisje worden!
Gebruik de metro om Tokio te doorkruisen en bezoek bekende locaties zoals Shinjuku, Asakusa en Roppongi. Neem het op tegen gruwelijke bazen met gevarieerde vechttechnieken. Je kunt Hisako's wapens en vaardigheden upgraden om ze nog destructiever te maken. Items die je onderweg kunt verzamelen vertellen meer over de waarheid achter de zombieplaag. Zal Hisako redding vinden op school of is er geen hoop meer? Ontdek het in DEAD OR SCHOOL!