Bibi & Tina at the horse farm
Ride Amadeus, Sabrina and eight other horses as Bibi or Tina. Explore the expansive grounds around Martinshof and Falkenstein Castle on horseback. Whether you’re walking, trotting, galloping or jumping, show what you’ve got in varied horse races of different lengths and difficulties! Wild adventures await you!