Adventure Academia: The Fractured Continent
Adventure Academia: The Fractured Continent is a fully-fledged strategy RPG set in the world of Class of Heroes! Create your own party of students in a fantasy realm! Pick them up and guide them to victory against the monster hordes!
Armed with an ancient relic - the Ruler Orb - passed down for following generations and plenty of support from the loyal students of Obsidian High you will need to strategize, recruit, manage and fight with everything you have to defeat the hordes of monsters threatening your home. Take command and forge the way forward…and to the truth once and for all!