Adventure Academia: The Fractured Continent
Adventure Academia: The Fractured Continent is een volwaardige strategie-RPG die zich afspeelt in de wereld van Class of Heroes! Stel je eigen groep studenten samen in een fantasierijk! Pak ze op en leid ze naar de overwinning tegen de monsterhordes!
Gewapend met een eeuwenoud relikwie – de Ruler Orb, doorgegeven voor volgende generaties – en met de steun van de loyale studenten van Obsidian High zul je strategieën moeten bedenken en moeten rekruteren, aanvoeren en vechten met alles wat je hebt om de hordes monsters te verslaan die je thuishonk bedreigen. Neem het bevel over en baan je een weg voorwaarts ... en voor eens en voor altijd naar de waarheid!