This is the latest game of the World Never Land (nickname is WorNeva) series.
The kingdom simulating game where you immigrate to an imaginary kingdom and enjoy your free life.
Players who go there and see the communication between the inhabitants feel like they are playing an MMORPG.
They can have a boyfriend or a girlfriend and get married, have children, and their children will carry that over.
The life in this kingdom is a one-time story that is different every time you play it.