Fast Skill Based Combat - Challenging but fair souls-like combat with tight and finely tuned controls. Dodge, block, and slice your way through enemies.
Large Interconnected World - Explore every crack of a purgatorial realm filled with secrets and game changing loot in a non-linear fashion.
Powerful Magic - Incinerate enemies with waves of fire, lightning, and void or summon the horde with powerful necromancy.
Unique Weapons - Giant swords, blade staffs, scythes, polearms, and more to discover and master. Weapon types all have different move sets that completely changes up the gameplay.
Robust Streamlined RPG System - Carefully upgrade your hero to match your play style and build out your own unique character class. Discover 100+ upgradable armor, weapons, and rings to specialize your build.
Relentless Bosses - Battle over 20+ finely tuned and challenging bosses that require careful planning and significant skill to take down.
New Game Plus - Keep your gear when finishing the game and continue the journey with increasingly harder difficulties.