Twin Mind: Power Of Love Collector's Edition
When a young woman is kidnapped from a public place, in the middle of the day, with no witnesses, the only detectives that can pick up her trail are Randall and Eleanor.
The twin detectives who each bring a unique approach to every case! Randall is a forensics expert who uses science and logic, while Eleanor uses intuition and arcane mysticism to find the clues.
But this time, even their combined specialties might not be enough. They’ll need your help and skills to make sure this mystery isn’t their last!
Gather your wits for an unforgettable detective story in this pulse-pounded new Hidden-Object Puzzle Adventure!