Theatre Tales
Our parents often read us bedtime stories or showed us pictures in books. We have recreated this magical world of fairy tales and fables in Theatre Tales.
Theatre Tales gives the ability to play with fairy tale characters presented as puppets, just like the puppets we so enjoyed playing with as children.
The game takes us back to the times of childhood, making it not just possible to relieve those days but to enjoy them again with our own children, showing them the magical world of fairly tales and fables in a completely new, digital version.