The Next Penelope
Set in a futuristic Odyssey, The Next Penelope is a fast-paced action racing game with loud colours, an original story and a challenging risk-reward system.
As Penelope is looking for Ulysses through the galaxy, the player is free to explore the planets in any order. Each world features unique situations, races, even bosses, and new permanent abilities to enhance Penelope's spaceship.
If you've played a Micro Machines game, you'll feel right at home with the controls! (An alternative control scheme is available for newcomers as well.)
Special bonus missions to extend your journey after beating the main game are available, then battle with your friends as Penelope's suitors and fight for glory in a local four* player mode!