It’s the wildest Party Pack yet with five hilarious new games!
1) The popular trivia deathmatch Trivia Murder Party 2 (1-8 players). Try to survive the bizarre new minigames.
2) The weird word circus Dictionarium (3-8 players). May the funniest definition win.
3) The hidden identity game Push The Button (4-10 players) . Can you discover the aliens in time?
4) The comedy contest Joke Boat (3-8 players). Craft one-liners for a cruise ship talent show.
5) The offbeat personality test Role Models (3-6 players). Find out who you really are. (Or at least what your friends think of you.)
NOTE: The game is local multiplayer but can be enjoyed over streams with remote players.