After being bashed on the bonce by a mysterious object, Ray wakes up in hospital, only to discover a new appendage attached to his brain. Better – or should that be worse? – yet, he’s able to read minds. And that may be his only out, as he finds himself framed for his girlfriend’s murder, surrounded by shadowy thugs, and most definitely on the run from ‘The Man’.
Ray can also learn people’s motives with his new-found telepathy. It’s an appealing skill that’ll help Ray escape sticky situations, as he tries to evade the host of crazies that populate this outlandish, aberrant town.
With a curious eye on retro run-and-jump action, Stick It to The Man contains an insane amount of humour that constantly threatens to tear the very folds of its world. Is Ray cut out for life on the lam? Can he escape the bind he’s in? Will he ever discover why The Man wants him pulped? There’s only one way to find out – get stuck in!