Shu
When the great and terrible Storm destroys Shu's village, he embarks on a desperate journey to survive. On his travels he'll encounter stranded villagers – survivors of the devastation that need his help. In return for his assistance, these peculiar characters will grant Shu unique special abilities that he can use to traverse the treacherous path ahead.
Their only hope is to work together in search of sanctuary – and a way to stop the Storm. Can you outrun the end of world?