Shu
Op een dag is Shu getuige van een grote en verschrikkelijke storm die zijn dorp vernietigt. Zonder een dak boven zijn hoofd begint hij aan een wanhopige reis om te overleven. Op zijn avontuur komt hij gestrande dorpelingen tegen, overlevenden van de storm die zijn hulp nodig hebben. In ruil voor zijn hulp schenken deze vreemde wezens speciale en unieke krachten aan Shu, die hij tijdens zijn vervaarlijke tocht goed kan gebruiken.
Zijn enige hoop is om samen te werken, op zoek te gaan naar een veilig onderkomen en een manier te vinden om de verschrikkelijke storm te stoppen. Kun jij het einde van de wereld voorkomen?