SMITE
Join 35+ million players in SMITE, the world’s most popular action multiplayer online battle arena. Become a legend of myth, enter the Battleground of the Gods, and play FREE now!
Unleash each deity’s unique strategies, legendary weapons, and earth-shattering powers. Rain lightning down upon your foes as Zeus, assassinate from the shadows as Loki, or transform and trick your foes as the Monkey King, Sun Wukong. Which God will you choose?
Never played a battle arena before? Don’t worry. Auto-buy, auto-level, and the deathmatch-like Arena mode let you jump right into divine MOBA action. Aspiring pro? Top the ladders, join a competitive team, and you too could be playing at the SMITE World Championship.