Roniu's Tale
Help Roniu find his way through a death-defying dungeon and take down a plague of enemies hellbent on keeping him there.
Roniu’s Tale is a top down puzzler with action elements. While levels are designed to have one or more path, each step Roniu takes will cause the tiles to break as he passes.
Using magic and a little thought, it's up to you to help Roniu locate the orbs and keys he needs to find his way out.