A dark fantasy roguelike where you play as the Devil!
Defeated many moons ago, you are finally coming back with your most faithful disciples to take revenge on those miserable Demon Hunters. Play runs after runs and collect ancient artefacts to regain your power and take back your rightful place.
Setup your team of famous evil geniuses like Dracula, the Headless Horseman or Bloody Mary. Build their set of skills and create synergies to face any mortal who dares to stand in your way. Unlock new abilities, collect souls, make the right choices in events and use your powers to slay the forces of good.