Een roguelike in dark fantasy-stijl waarin je speelt als de duivel!
Vele manen na je nederlaag keer je eindelijk terug met je trouwste volgelingen om wraak te nemen op die ellendige demonenjagers. Speel meerdere rondes en verzamel oude artefacten om je kracht terug te krijgen en je rechtmatige positie te heroveren.
Stel je team samen uit beroemde booswichten zoals Dracula, de ruiter zonder hoofd en Bloody Mary. Bouw hun vaardigheden op en creëer synergieën om elke sterveling die jullie dwars zit aan te kunnen. Speel nieuwe vaardigheden vrij, verzamel zielen, neem de juiste beslissingen en gebruik je krachten om het goede te verslaan.