Pure Chase 80's
You'll feel the essence of arcade racing oozing out of your pores and your adrenaline pumping non-stop.
Mission: « A car bomb under your feet » If you don't want to see chunks of your vehicle flying off, maintain your concentration in the race of your life. Escape to the border as fast as you can, and before the countdown reaches «(00:00)».
Travel through different locations around the world with "no loading times". From the Egyptian desert to the snowy Alps, through cities, The american west, caves... and many more locations for you to discover on your adventure.
With spectacular skids and an endless number of elements making life very difficult for you, such as armed helicopters, fuel barrels, boats with bombs, destroyer planes, snowmobiles... all with a single purpose: to stop you from reaching your objectives.
A tribute to the retro arcade games of the 80's, with a gameplay updated to modern times. If you want to experience something new, get behind the wheel and travel back in time.