Primal Light
Experience the bizarre and unwelcoming primal world that Krog calls home. In his blue skin travel through beautiful 16-bit pixel art environments, avoid death from animate (monsters) and inanimate (traps, pitfalls) threats alike, and slay gargantuan, grotesque bosses. Collect charms that help you in battle and unlock new, exciting abilities. Let the soundtrack hypnotize you and guide your way to victory!
Your village has met a tragic end. A horrible phantom burned it to the ground and left you alone in the cold, unforgiving world filled with danger. But you must not rest nor wallow in self-pity. It is up to you to collect 12 legendary artifacts and, with their power, undo the tragedy, save your people and get your old life back. You. Are. Krog.