Pandemic Shooter
Run, gun, and have lots of fun in this action-packed first-person zombie shooter. A global pandemic is turning people into ungodly walking sacks of rotting meat. The virus is spreading and you’re the only one who can do something about it. Arm yourself to the teeth and set out on a journey through the whole flat world* and find the people responsible. But are they people?
Pandemic Shooter is available in the following languages: English, Polish (polski)