Relive memories of playing with friends in school!
Whether it's defeating one enemy after another in Battle Mode, clearing various stages in Challenge Mode, or battling for the highest score in Flicky-racers Mode, there are plenty of things to enjoy.
Up to 4 players can play. In addition to making your own erasers and fighting it out in Battle Mode, clear challenges by trying co-op in Party Mode, or compete for a high score in Flicky-racers Mode. There's something for fun everyone to enjoy!
The land is in disarray. Defeat various erasers all over Japan to once again unify the land! Battle your way through teachers who have dressed up as ancient Japanese generals!
Combine parts to make an original eraser, and then use those erasers in other modes. Create the greatest eraser ever made!
Use the points you get from various modes to get more erasers. Collect and play to complete your collection!