Herbeleef de mooiste momenten die je vroeger met vrienden op school beleefde!
Versla de ene na de andere vijand in de Battle-stand, voltooi uitdagende levels in de Challenge-modus, of strijd voor de hoogste score in de Flicky-racers-stand. Er valt heel wat te beleven en te genieten!
Maximaal vier spelers kunnen met zelfgemaakte gummen de strijd aangaan in de Battle-stand, samenwerkend uitdagingen overwinnen in de Party-stand of om de hoogste score strijden in de Flicky-racers-stand. Er is voor elk wat wils!
Help, het land valt uit elkaar! Versla verschillende gummen in heel Japan om het land weer te herenigen! Vecht je een weg voorbij leraren die zich hebben verkleed als oude Japanse generaals!
Combineer onderdelen om je eigen gum te maken, die je vervolgens in andere spelstanden kunt gebruiken. Maak de beste gum ooit!
Gebruik de punten die je in verschillende standen verdiende om meer gummen te krijgen. Blijf spelen en verzamelen om je collectie compleet te maken!