Octahedron: Transfixed Edition
Surf through a pulsating underworld on platforms YOU pull from thin air, where and when you want, in this psychedelic action platformer. Unlock devastating abilities across 50+ hand crafted levels as you defy gravity to a pumping beat.
Fry enemies with laser beams, crumble walls, and solve puzzles, while obstacles & enemies move along with the beat. Ascend through the subterranean world of Veetragoul as you lose yourself to a pulse-pounding soundtrack from Chipzel, Andre Sobota, Derek Howell and Monomirror.
Enjoy brand new features & content exclusive to the Transfixed Edition: New time trial medals, dozens of new special challenges and new post-game unlockables.