Octahedron: Transfixed Edition
Surf in deze actieplatformgame door een pulserende wereld op platforms die JIJ uit het niets creëert. Speel de meest fantastische vaardigheden vrij in meer dan 50 handgemaakte levels terwijl je de zwaartekracht trotseert op pompende muziek.
Verschroei vijanden met laserstralen, doorbreek muren en los puzzels op. Baan je een weg door de ondergrondse wereld Veetragoul op de heerlijke soundtrack van Chipzel, Andre Sobota, Derek Howell en Monomirror.
Maak gebruik van gloednieuwe functies en content die exclusief zijn voor de Transfixed Edition: nieuwe time trial-medailles, talloze nieuwe uitdagingen en allerlei vrij te spelen extra's.