Neko Secret Homecoming
Neko Secret Homecoming mixes third-person 3D exploration of Neko Town with 2D puzzles in the anime factory. Hacking the anime factory’s terminals will require picture puzzles to be solved, thereby unlocking beautiful images, while other mini games are hidden throughout the world for good casual variety, whether it’s playing darts or cracking a safe.