Mythology Waifus Mahjong
Solve mahjong puzzles and fight against the prettiest girls! Match the tiles in groups of three to attack, will you manage to inflict enough damage or will you get defeated?
Pixel art and HD CGs will unlock with your progress, you can view them in the gallery.