1 to 4 players
MONICA E A GUARDA DOS COELHOS is a couch co-op game for one to four players, with a focus on teamwork and cooperation. Featuring the ability to play as a group with (many) heroes from the Brazilian IP Monica and Friends, everyone must have a different role and help to defend the castles against the smudge horde! Use magical bunnies with unique powers, load them into cannons, and fire them at incoming enemies! Monica, Maggy, Jimmy Five, Smudge and their friends from the Lemon Tree Street need your help on a great adventure!
Play with friends and family sharing a couch! But, if alone, you can also enjoy our single player mode.
Play with 16 heroes from the Brazilian IP Monica and Friends as never seen before!
Join Monica and Friends on 3 different game modes, for either more casual players or the hardcore ones!