Eén tot vier spelers
MONICA E A GUARDA DOS COELHOS is een coöpgame voor maximaal vier spelers waarin teamwork centraal staat. Speel als een van de (vele) helden uit de Braziliaanse IP Monica en haar vrienden en verdedig de kastelen tegen de smudge-horde! Gebruik magische konijnen met unieke krachten, stop ze in de kanonnen en vuur ze af op vijanden! Monica, Maggy, Jimmy Five, Smudge en hun vrienden uit de Lemon Tree Street hebben je hulp nodig!
Speel met vrienden en familie op de bank. Je kunt ook in je eentje spelen in de singleplayerstand.