Mayhem in Single Valley
Sometimes you have a bad day, and sometimes you wake up and accidentally start the apocalypse. Meet Jack, a mischievous kid with a twisted family, his trusty slingshot, and endless bad luck.
In this fast-paced, puzzle-loaded action adventure, you’ll need to raft over poisonous rivers, take class at the Elementary School of Ghosts, clone yourself, and even navigate the perilous trials of earning your father’s approval.