Mayhem in Single Valley
Soms heb je een slechte dag, en soms word je ineens wakker en zet je per ongeluk de apocalyps in werking. Maak kennis met Jack, een ondeugend kind met een gestoorde familie, zijn vertrouwde katapult en eindeloos veel pech.
In deze snelle, met puzzels overladen action-adventure raft je over giftige rivieren, krijg je les op de basisschool voor spoken, kloon je jezelf en moet je allerlei moeilijke beproevingen ondergaan om je vaders goedkeuring te verdienen.