Lichtspeer: Double Speer Edition
In a land filled with Penguin Vikings, Wurst Zombies, and Hipster Ice Giants, survival is an art. Fortunately, an ancient champion with an elegant weapon has been summoned to please the Gods and restore balance to the universe.
Grab your lightspear, become a Germonaut, and traverse lands straight out of Germanic myths. Survive with style and expand your powers to fight for the glory and amusement of the almighty Gods.
Fight for the glory, hand-in-hand with your four-legged friend in a Nintendo Switch exclusive co-op mode.
Battle a diverse legion of gargantuan wunder bosses – exploit their weaknesses and smash them into pieces!
Discover the lands of an ancient Germanic future and fight a horde of Biedermeier beasts from another dimension – Wurst Zombies, Evil Spacedwarfs, Skater Walruses, you name it.
Execute special attacks, and generate zuper massive combos to improve your score and impress your friends!
Want more? Rise to the challenge and see if you’ve got what it takes to beat the cruel, nerve-racking Rage Quit and New Game+ modes.