Kana Quest
Are you sick of educational games that are glorified pop-quizzes? Do you just want to play an awesome game and have a new real world skill at the end of it? Do you want to learn how to read Hiragana and Katakana?
"But how does it work" I hear you think. Excellent question! In Japanese, each phonetic letter is called a Kana. Kana that have a shared sound will match. When all Kana in a level are connected by matches, it will be complete.