Jump, Step, Step
Jump Step Step is a gorgeous and funny programming game with bonsai trees, a crazy robot and a broken rocket. Bob is short-circuited and goes mental. Please send him a series of moves to guide him back to his ship. Without your help Bob will probably tell himself to step on a spike and die.