Inukari - Chase of Deception
At a time when people have stopped respecting wildlife, bad things have begun to happen in the world. But someone has lit the small candle in your shrine, so they’re calling you! Restore the order, peace and connect people back with nature, you are their last hope.
Inukari: Chase of Deception offers a classic retro platforming experience. Jump and run through levels, elusive like a wind, collect goodies and fight enemies & bosses. Action is smooth and dynamic. Be faster and faster!
The adventure comes to life in a stylish way thanks to detailed pixel art visuals and original 8-bit music including classic sounds with a little, modern touch. Immerse yourself in the world that will delight you with its artistic vision.