Hansel and Gretel: Interactive Book
A different way of reading stories. Immerse yourself in the books and interact with them, with this installment you will be able to enjoy the adventure of Hansel and Gretel. Simple and attractive, with sepia illustrations and available in two languages. Drink a potion and change the language, learn while enjoying one of the best classic tales in the world.