Gruta
In this narrative-driven platformer game, you play as a child that runs away to fight the monster she thought was causing trouble in her family.
Uncover the mysterious truth as told through original hand-drawn cut scenes, completely without text. Use a sword and shield to combat sinister enemies while exploring the levels.
Will you be able to reach the goal of confronting the monster and saving your family?