Forest Golf Planner
Somewhere in suburbia is an unspoiled patch of greenery, a little slice of paradise... And starting today, it's your very own golf course!
No experience in golf or business? No problem! It's easy to get started building new fixtures and attracting your first customers.
Rise through the ranks, and you'll be able to expand your course to include new holes. Change the landscape and add unique decorations to make the course your own!
As time goes on, you'll get approached by teams of golfers looking for a place to hold their next tournament. Do a good job, and they might just stick around and become regular customers!
No golf course is complete without its clubhouse. Install gift shops, eateries, and more - you'll be running a large-scale operation before you know it. Create the perfect place for customers to relax after playing a few rounds. Maybe you'll attract new customers and make master golfers of them!
The sun is shining, the grass is green, and the fairway is calling. Get out there and build the course of your dreams. Fore!