Forest Golf Planner
Heb je geen ervaring met golf of het runnen van een bedrijf? Geen probleem! Het is heel eenvoudig om de boel in te richten en je eerste klanten aan te trekken.
Klim op de ranglijst en breid je baan uit met nieuwe holes. Verander het landschap en voeg unieke decoraties toe om er echt je eigen parcours van te maken!
Na verloop van tijd zullen golfteams naar je toe komen om bij jou hun volgende toernooi te houden. Als je het goed doet, blijven ze misschien wel hangen en worden ze vaste klanten!
De zon schijnt, het gras is groen en de fairway roept. Ga ervoor en bouw de baan van je dromen. Fore!