Destrobots
Destrobots is an easy-to-play, hard-to-master top-down shooter that will make every party a blast. Three core actions of Move – Spin – Shoot make for an explosive combination that ensures every match is fast-paced, challenging, and fun. Watch out for traps or exploit them against your opponents, be quick to hunt down scales-tipping power-ups, and forget the words “fair play”. Sharpen your reflexes so you can dance between enemy laser beams, land your own shots, and grab that sweet victory!