BELANGRIJKSTE KENMERKEN
Destrobots is een gemakkelijk te spelen, moeilijk te beheersen top-down shooter die van elk feest een knaller zal maken. De drie hoofdacties Move - Spin - Shoot zorgen voor een explosieve combinatie die maakt dat elke wedstrijd snel, uitdagend en leuk is. Pas op voor valstrikken of gebruik ze tegen je tegenstanders, jaag snel op power-ups en vergeet de woorden "fair play". Slijp je reflexen bij zodat je kunt dansen tussen laserstralen van de vijand, je eigen schoten raak kunt schieten en die zoete overwinning kunt behalen!