Dauntless
Battle for survival at the edge of the world. As a Slayer, it's up to you to hunt down the boss-sized Behemoths that are devouring the land. Team up with millions of players as you master challenging co-op battles, craft deadly weapons and powerful armor, and forge your legend as a Slayer of Ramsgate.
Dauntless is a free-to-play online action RPG from Phoenix Labs. Look forward to regular updates, seasonal events, new Behemoths, and more in a rich, evolving world.