Cupid Parasite
What's love got to do with it? In this divine romantic comedy, play as [Lynette Mirror], [Cupid Corporation]'s top bridal advisor and none other than [Celestia]'s Goddess of Love, [Cupid]! Determined to prove that love is more than bows and arrows, she meets her biggest challenge yet - the infamous [Parasite 5].
From Boys to Men – Help the [Parasite 5] find true love through "practice dates" to prepare them for their future partners. Maybe you'll find your true love along the way?
Are U That Somebody? – Find your ideal love type through the dating questionnaire! Each [Parasite 5] member has a different love type, which means the partner you end up with will depend on the results of the questionnaire. Want to explore the different love types? New Game+ allows players to manually select your character route, and may even unlock more love connections...
First Comes Love, Then Comes Marriage – The answers you choose during story choices can increase your Love Level with a character. If a character likes your answer, you'll experience a [Love Surge]. You can take the difficulty up a notch by turning off the [Love Surge] animations in the menu. A specific Love Level is needed to get a route's true ending!
Go With The Flow – A Flow Chart is available to keep track of story progression. Hop to and from already experienced scenes to revisit your story choices. Use the Flow Chart to re-do routes and/or relive any memorable scenes!