Company of Heroes Collection
Fight on either side — leading American, British, Panzer Elite and Wehrmacht forces through their historic campaigns in the Battle of Normandy, or create custom battles and pit them against one another in the highly replayable Skirmish mode.
Company of Heroes set the standard for modern real-time strategy with its demanding tactical combat and fast-paced, squad-based action.
Packing a radically redesigned interface and optimised for both docked and handheld play, the Company of Heroes Collection is tailor-made for console.
From the base game’s battles on the Normandy beaches, to the Opposing Fronts and Tales of Valor expansions as the fighting moves inland, all three campaigns — totalling 41 missions — are present and correct.
Command both Allied and Axis forces during the crucial engagements of Operation Overlord — the military campaign that spearheaded the liberation of France.