Cake Bash
Fight to be the tastiest cake in Cake Bash! A frantic four player party game where adorable drawn-to-life cakes beat the crumbs out of each other.
To cool down, try an assortment of minigame treats - roast perfect marshmallows, pipe the finest frosting, or be the last flan standing in Fork Knife.
Compete on the same screen, find challengers online or battle well-baked bots. It’s time to get out of the oven and into the fray!