In Cake Bash ga je de strijd met elkaar aan om het lekkerste cakeje van allemaal te worden! Een knotsgek partyspel voor vier speler waarin supergrappige levensechte cakejes elkaar tot kruimels rammen.
Als je het even rustig aan wil doen, probeer dan een reeks overheerlijke minigames: rooster perfecte marshmallows, spuit met het lekkerste glazuur of wees de langst overlevende vla in Fork Knife.