Bulanci
The game can be played in various game modes: Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag and Elite Training. The first three will lighten up every party, because you can play them with up to 8 friends on one device.
The Elite Training mode is meant for a single player, allowing you to improve your skills and feats in order to become an experienced Bulanci warrior.
A battle to the death. It’s not as bad as it sounds, though. Each eliminated player will respawn after a while to keep fighting. The basic weapon has only five rounds and takes a long time to reload. This is why it’s necessary to use tactics and try to get some of the bonus weapons which randomly appear on the battlefield. At the end, the score is calculated and the best player is announced. Also, a matching animation of the Bulanci hero is displayed based on the results.
Purely a team game mode. Teams of players try to eliminate their opponents from the game within a specified time. The winning team is the one that reaches the higher score.