Blade Chimera
You are Shin, a demon hunter with no memory of his past. After striking an unusual partnership with Lux, a demon with the ability to shapeshift into a sword and manipulate time, you begin a quest to learn what happened to you and your loved ones. Fight brutal battles against terrible demons. Explore a corrupted and dangerous world. Regain what was once yours.
It all began with the sudden appearance of a ghastly demonic horde. Humans fought against ghouls and ghosts in what would later be known as the "Demon War," and the world was changed forever.
Thirty years later, using their expertise in combatting demons, a religious group called the "Holy Union" has carved out a small but stable enclave of survivors.