BACK TO CHILDHOOD: Classic Games Collection
Punch, Twister and Hope are three Marsupilamis who live a peaceful life in Palombia. While the three companions open a cursed sarcophagus by playing with debris on a beach, they inadvertently release a mysterious ghost that puts a terrible curse on all animals. Fortunately for them, the Marsupilamis are immune. Our three heroes will have to go on an adventure and chase the ghost in order to ward off the spell.
Asterix & Obelix return in a new adventure full of slaps! Play as Asterix and Obelix and cross the most iconic landscapes of the saga while facing a host of enemies, in a Beat Them Up filled with action ... and slaps!
Go on an adventure to save your forest! Gargamel, the evil sorcerer just created the VILEAF, a plant that has the ability to attract and capture the Smurfs... but it's also TOXIC! Embody 4 iconic Smurfs and heal the plants on your way to Gargamel's hovel: the whole forest depends on you!