Axiom Verge and Axiom Verge 2: Two great games, one great price!
This bundle is intended for people who do not have either game in the Axiom Verge series. If you already own one, it is recommended that you buy the other game as a standalone purchase. The individual games Axiom Verge and Axiom Verge 2 can each be purchased separately, possibly at a more favorable price. Please check before purchasing.